Pytania i odpowiedzi

Wysyłanie przesyłki

Zamawianie

Ostateczny sposób dostawy jest automatycznie określany przez system komputerowy na podstawie wytycznych chińskiego operatora pocztowego.

Udaj się do wskazanego kiosku z kodem odbioru paczki, który otrzymałeś SMS-em i pokaż go sprzedawcy. Na tej podstawie pracownik kiosku wyda Twoją paczkę.

Numer Centrum Obsługi Klienta usługi „Paczka w RUCHu” to: +48 22 693 70 00.

Twoja paczka będzie dostępna do odbioru przez 5 dni od momentu dostarczenia jej do kiosku.

98% przesyłek jest dostarczanych z naszego magazynu do kiosku Ruchu w ciągu 2 dni roboczych.

Upewnij się, że:
- nie masz założonej blokady na bramki SMS u swojego operatora komórkowego;
- nie masz przepełnionej skrzynki odbiorczej w swoim telefonie;
- podałeś właściwy numeru telefonu komórkowego.
Kody odbioru są wysyłane jedynie na numer telefonu pierwotnie podany przy składaniu zamówienia.

Jeśli składając zamówienie podałeś błędny numer telefonu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta „Paczki w RUCHu” pod numerem +48 22 693 70 00 i podaj swój adres wskazany w zamówieniu. Na ten adres zostanie wysłany Twój  kod odbioru paczki.

Większość punktów świadczących usługę „Paczka w RUCHu” jest otwarta w godzinach 06:00-20:00. Czas pracy konkretnych punktów znajdziesz na stronie paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk.

Tak. Wystarczy, że przekażesz zaufanej osobie kod odbioru paczki, który jest niezbędny do wydania przesyłki w kiosku Ruchu.

Wejdź na stronę paczkawruchu.pl/znajdź-kiosk i skorzystaj z wyszukiwarki punktów „Paczki w RUCHu”. Poza lokalizacją będzie podany także dokładny opis ułatwiający odnalezienie punktu.